tab ++ qIQiE ++: FARA !!!!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

FARA !!!!

Monday, April 20, 2009
smlm bantal aku kene conteng ngan sorg minah janda nie..hehe..
nak kate tak der kertas, aku tgk kat meja die byk jer kertas yg tak bertulis lg..
ntah nape die berkenan nak tulis kat sarung bantal aku yg tak bersalah tue..
tak paham aku..
sib baik die tulis yg baik2 jer..
nak ambl ati konon..
tulis kat situ "QILAH IS CUTE"..
aku dah lama tau yg aku nie cute..wakakaka..


gmbr atas nie menunjuk kan hasil keje minah tue..



nak tgk bdk yg tak berapa sihat mlm tue..
kat bawah nie ade gmbr die..hehehe..

2 comments:

  1. akusygdia said...:

    siot lah minah ni..
    wat aduan kat blog plak..
    elehhhhhh..
    dia ingat ad org nk back up dia..
    hahaha
    aku lah kawan plg baik tau..
    ko ingat org lain nk ke tulis camtu kt bantal ko?
    aku je yg berani sbb aku ni nakal..kui kui kui
    bangga nyer aku bile dpt kena kan org..
    wakaka

  1. bior lah aku nak report kat blog aku nie..
    ko pasal?!!
    takper2..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++