tab ++ qIQiE ++: sAd stOry
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

sAd stOry

Thursday, June 18, 2009
Pg td kak el msg aku..
die nk note statistik mase diploma dulu..
die nk smbng study kat usm, ambk fizik..
ari nie die MC coz die br jer keguguran..
cian kat abg n akk kesygan aku tue..
mgkn xder rezeki lg utk timbang cahaya mata..
may be ade yg masih kurang dlm hidup diorg tue..
mudah-mudahan diorg tabah hadapi hidup nie n dipermudahkan segala kesukaran yg diorg hadapi..amin..

ari nie aku terasa nak luah kan perasaan pd kwn br aku nk nk b'kwn ngan aku secara serius tue..
tp bile aku berdepan ngan die aku jd takut n kelu..
ak xdpt nk kuar kan ape yg aku nk ckp ngan die..
dkat setengah hari gak ar aku susun ayat tue, tp tak terkeluar gak bnda yg nk disampaikan..huhu..
die tul2 nk kitorg serius..
tp ak takut utk terus kan bnda tue sbb kitorg br jer kenal..
mcm mane lah ade org tue bleh kahwin ngan seseorg tue pas kenal dlm 2 mggu..
ape perasaan diorg sebenarnye ek?
nak gak aku tanya kat org mcm tue..
mcm mane die org hadapi bnde tue..

kalo nk tau, die nie bleh kate gentleman gak lah..
direct giler die tanya soklan kat aku..
mule2 die tanya ak syg die ker tak..
pas2 die tanya plak, aku cintakan die ker tak..
die nk jawapan yg serius n jujur dr aku..
tp ak x jwb pun soklan tue..
aku diam jer..

nie lah 1st time aku rasa terkedu pas2 berdebar2..
bkn aku tak cinta n syg die..
tp masih terlalu awal utk melangkah ke tahap seterus nye..
tp dlm ati aku, aku nk die jd lebih dr sorg kawan pd aku..huhu..
tp entah lah,aku pun belum pasti ngan diri aku nie..

1 comments:

  1. akusygdia said...:

    mek..
    erm..
    aku pn byk t'pk bile bace luahan ko ni
    pening kan dunia cinta ni
    aku pn ad gak mslh same cm ko
    tp lain skit
    ssh kan bile b'dpn mslh camni
    luah ssh,xluah pn ssh..

    aku rs better ko trs trg je ngn dia
    ckp yg ko syg kt dia,selesa kwn ngn dia,suka kt dia..
    tp kalo bab cinta ni ko ckp lh ko perlukan ms lg
    xleh terburu2
    aku byk pngalaman camni
    skrg ni kite xleh ikut sgt ati ni
    kena byk pk
    kalo dh declare couple tp tibe2 baru sdr ko xsedia lg,kn ssh..

    kalo ko x trs trg ngn dia,nanti dia ingt ko x suka dia plak
    sbb setiap kali dia tnya psl ati n perasaan ni ko diam je..
    hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++