tab ++ qIQiE ++: ~LuAhAn Ati~
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

~LuAhAn Ati~

Monday, July 20, 2009
salam...
ari nie rasa nak luah perasaan kan sini lah.
dah lama x luah perasaan kat sini..
nk luah tp x tau ape nk tulis..hehe..

nk cite pasal abg kesygan aku tue aku tak tau nk tulis ape..
ati nie mmg syg kan die..
tp utk jd serius ak x bape pasti lg..
nek ak dh warning jgn kawan ngan die tp aku kwn gak..
ntah lah..ak pun x tau nape aku ske kwn ngan die..
nape aku susah nk tgglkan die?
aku pun tak tau ape jwpan yg bleh di kasi utk soklan tue..huhu..

ak nk terus terang ngan nek aku tp aku tak brani..
ak x tau nek aku tue nk org yg mcm mane utk jd teman wat cucu die nie..
tp yg pasti nek aku nk org tue mesti b'harta pas2 b'pelajaran..
org yg b'harta nie baik sgt ker?
mmg lah bgs cari org yg b'harta, tp x semesti nye kite bahagia ngan org yg berharta tue..
ntah lah,aku tak pasti bnda nie..

ak takut ak salah pilih..
nnt yg merana nye aku bkn org lain..
die nie aku tak taulah nape aku bleh jatuh ati ngan die..
nak kate ensem sgt tue xde lah,tp manis nye ade..
ske bile tgk die senyum..hehehe..

skrg aku dh jauh ngan die..
setiap mase aku rasa nk dgr sore die..
rasa hidup x lengkap kalo tak dgr sore die..huhu..
die kate die nk dtg sini..
tp x tau lah die serius ke tak..
ske ati die lah..
aku pun x kisah..
tp best gak kalo dpt dating lg ngan die..
ari tue dating smpai 2 jam pun rasa x cukup jer..
aku rasa nak lama lg jer duk jmpa die..
kitorg tak wat ape2 pun..
just duduk2 pas2 kutuk org yg lalu lalang kat depan kitorg..hehe..
terasa mase tuk waktu b'jln ngan pantas..
kalo lah bleh slow kan mase dh lama dah aku wat..hehe..
ermmm,ok lah lain kali smbg lg..
nnti dah xde cite plak nk dikarang..hehe..
taking care..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++