tab ++ qIQiE ++: ++mIss hIm sO mUch++
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

++mIss hIm sO mUch++

Wednesday, July 15, 2009
aku rindu die sgt2..
dah lah ari2 tepon die..
tue pun x cukup lg..huhu..
nape ek ngan aku nie..
mgkn aku dh falling in love with him..huhu..
tp aku x ngaku jer lg ngan die..
biar aku abs blaja dulu..
nnti br pk pasal hal selanjut nye..
die ckp mcm tue kat aku..
die nk aku abs blaja dgn cemerlang..
die x nk aku sia2 kan ape yg mak ngan ayah aku dah blanja kan utk aku..huhu..
aku pun tak tau nape aku bleh jatuh ati ngan die..
die nie biasa jer..
pelajaran aku lg tggi dr die..
tp org kate wang n kedudukan bukan penjamin kebahagiaan..
btul ker?
ntah lah ek..
kalo aku nie mate duitan mgkin aku x layan die..
tp ntah lah..
aku x tau ape prasaan aku skrg nie..huhu..
aku ske die..
aku syg die..
aku nk die jd lebih dr sorg kwn..
tp x tau lah bnde nie jd kenyataan ker tak..
ape yg mampu aku wat hanya lah berdoa..
kalo ade jodoh x kemana..huhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++