tab ++ qIQiE ++: ++kEmALaSaN++
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

++kEmALaSaN++

Thursday, August 6, 2009
ari nie kemalasan melanda-landa..
may be sbb dah 2 ari aku bertungkus lumus menyiapkan report praktikal..
ari nie presentation agak memuaskan sbb panel pg td 3 org jer..
Dr Umi puji aku nye afford utk sesuai kan diri kat kilang tempat aku praktikal ari tue..
walaupun aku duk kat QC department, tp aku tau gak utk terang kan bahagian production..
sib baik abg faizal sudi bg aku jln2 kat bahagian production(thanks a lot to all staff at Maju Steel)..


berbalik pd tajuk entri ari nie..
aku mmg malas nk wat keje ari nie..
nk masak pun malas..
sib baik teha sudi masak utk kitorg ari nie(thanks my dear friend)
keje corrosion x wat ag..
sib baik lect nie jarang nk tanya pasal hmwork..kui3

badan plak sengal2 jer rasa sbb smlm satu ari aku gendong laptop..huhu..
nie sume sbb ske tangguh keje..
smlm dh menyesal tp nnti wat lg(dh nama pun pemalas,nk wat cam mane kan?)..
bile lah nk berubah nie..hehehe..

utk mengisi masa aku td..
aku ngan fara tgk cite My Bloody Valentime..
SIOT tul cite nie..
wat sakit ati ngan jantung aku jer..
menyesal lak tgk cite nie td..
kalo tgk kat panggung lah, mesti panggung tue dah kene bakar ngan aku(sume panggung t'slmt sbb aku tgk kat laptop jer)..

pas tgk cite, aku pun tepon ar org t'syg(kan dah ckp smlm x nk tepon..tepon gak..kui3)
ari nie die xnk bape layan aku..huhu..
die dh bosan ker ngan aku sbb ari2 call die(nk tnya lah die nnti)..
die ckp die penat ari nie..
ye,aku tau n aku paham keje die tue mmg penat..
igt nk ceria kan die tp x berjaya gak..huhu..
die jer yg pandai wat aku ceria..
aku x tau mcm mane nk bg org tue ceria(plzz teach me how)..huhu..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++