tab ++ qIQiE ++: ++Oh hAti kU++
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

++Oh hAti kU++

Monday, September 28, 2009
ermmm,nape ngan ati aku skrg nie..
aku x tau nape aku rasa mcm nie..
sbnrnye aku pun x tau ape yg aku rasa sbnr2nye..huhu..
Ya Allah Ya Tuhan ku,tolong lah hamba Mu ini.. sesungguhnya pd-Mu lah aku berserah segala nya..


sejak akhir2 nie, aku slalu pk pasal hubungan aku ngan die..
aku tak tau ape yg aku nk sbnrnye dlm hubungan nie..
aku dh mula sygkan die..
aku dh mula rasa takut utk kehilangan die..
kalo bleh aku xnk kehilangan die..
aku nk hidup disisinya dgn redha dr Allah..
tp aku x yakin utk terus hajat aku tue..
aku takut aku x kuat utk mghadapinye..

die nk hubungan nie jd lebih serius..
die nk aku jd suri dlm hidup die..
kalo bleh die nk cepat2 masuk minang aku..
tp aku jer yg b'keras..
aku xnk kawen lg..
sbb aku sndr x tau ape yg aku nk sejak b'kwn ngan die..
mmg setiap org menginginkan setiap perhubungan berakhir dgn perkahwinan..
tp aku, ntah lah..
aku tak tau nape aku mcm nie..huhu..

aku x sggup utk memutuskan hubungan nie,
sbb aku dh mula menyayangi die..
aku dh mula menyayangi die lebih dr seorg kwn..
adakah aku syg die sbb aku memerlukan???
adakah sbb nk mengisi kekosongan di ati nie???
arghhhh,aku tak tau..
TOLONG!!!

tp ape yg aku pasti..
pertama kali aku jmpa die,ati aku dh terdetik..
sblm nie,ati aku x pernah b'detik jika b'hadapan ngan lelaki..
tp ntah lah..
aku sndr pun x tau nape aku jd mcm tue..huhu..
mgkn dh tiba masa nye utk aku memulakan sebuah perhubungan yg lebih serius..

aku takut nk lebih serius ngan die..
sbb aku xnk merasa pahit nye putus cinta..
skrg aku rasa aku bahagia ngan die..
disebabkan kitorg jauh terpisah..
rasa rindu dan syg aku pd die semakin hari semakin mekar..huhu..
aku bahagia sejak die hadir dlm hidup aku..

br bape bulan aku kenal die..
tp aku dh rasa mcm aku dh lama kenal ngan die..
skrg adalah mase utk aku kenal lg ati budi die, sikap die, akhlak die n agama die..
seperti yg dituntut,
kite mesti cari seseorg itu berdasarkan agama die..
supaya die dpt membimbing kite ke jln yg diredhai Allah..
kalo bleh aku pun nk jd pembimbing die..
aku nk hubungan nie sentiasa diredhai Allah..
Ya Allah, bantu lah hamba Mu ini dlm menjalani kehidupan yg diredhai-Mu..Amin..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++