tab ++ qIQiE ++: RayA!!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

RayA!!

Sunday, September 20, 2009
alhamdulillah, syukur kpd Allah
krna memberikan aku kemudahan dlm menjalani ibadah puasa..
semoga segala amalan aku diterima oleh-Nya..
insyaAllah..

1 syawal menjelang lg..
pg nnti sesi memohon maaf plak..hehe..
nk mntk maaf kat sume org..
yelah,aku nie kan nakal sket..
ske wat org sakit ati n kecik ati..huhu..

pas sesi salam2..
gi umah paya dalam plak..
nie kg sebelah ayah..
then, gi shah alam..
kat situ sedara sebelah mak plak..hehe..
kene raya kat bndr..hehehe..
org sume balik kg,aku lah balik bndr..hehe..

cam tue lah raya aku skrg nie..
dh lama x balik kg pedas kat negeri sembilan..
kubur arwah atuk pun dh lama x pegi..huhu..
aku pun dh x igt dh kubur arwah atuk yg mane..huhu..
hanya al-fatihah yg dpt aku sedekah kan kat arwah atuk..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++