tab ++ qIQiE ++: 'KaWaN'
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

'KaWaN'

Tuesday, October 6, 2009
This picture special for FARA n TEHAH..
thanks for being my friends..
no matter how hard my life goes on..
both of u, always stay by my side..
thanks for lend your ears for hearing all my nonsense,
your hand in helping me in my studies..huhu..

tiada apa yg dpt aku balas utk segala jasa yg telah korg bg kat aku..
hanya doa yg mampu aku beri utk korg..
doa aku akan sentiasa mengiringi korg walau dimana korg berada..
semoga persahabatan kite nie kekal hingga ke akhir hayat..
bkn sehingga tamat degree nie tau..huhu..

terlalu byk kenangan kite bersama..
segala suka duka kite tempuh bersama..
gelak tawa yg tak henti2 sentiasa menghiasi persahabatan kite..

to fara:
thanks for being my love advisor n my lovely roomate..hihi..
segala nasihat yg ko beri akn aku buat petunjuk dlm kisah cinta aku nie..
thanks again for lend your shoulder for me to cry..huhu..

to tehah:
thanks for being my roomate, classmate, housemate n groupmate..
segala tunjuk ajar ko dlm pelajaran hanya aku dpt balas ngan doa..
semoga ko berjaya dlm ape jua yg bakal mendtg nie..
thanks again coz ko bleh tahan ngan sikap aku yg kdg2 tue ntah ape2 jer.
sabar jer ko ngan aku kan???hehehe..

segala kenangan antara kite akan aku abadi kan dlm hidup aku..
aku harap sgt yg kite tak akn n tidak akan lost contact..
kalo bleh, setiap antara kite tahu ape yg masing2 tgh wat pd mase akn dtg..

lastly, gud luck for ur final exam..
pass with flying colors..
do ur best..
gambate kudasai minasan..hihi..

a lots of thanks for both of u..
I LOVE U SOOO MUCHHH!!

1 comments:

  1. akusygdia said...:

    i luv u too cik qiqie...=p
    me myself cik fara yg cumel ni pn..
    nak say thank u sooo much..
    thanks 4 everythng that we have done 2gether...

    hope our frenship will never last forever...
    thanks 4 being my supporter all da time..
    thanks for da story,problems..n all da things dat we share..

    n thanks 4 being happiness with our colorfull frenship..
    =p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++