tab ++ qIQiE ++: ++mIssIng yOu++
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

++mIssIng yOu++

Saturday, October 31, 2009
ari nie paper corrosion..
walaupun, selama 2 hari aku dlm kesedihan..
tp alhamdulillah aku dpt jawab soklan tue dgn tenang..
so, skrg tggl lg 2 paper yg harus aku tempuh..
n thesis utk aku selesai kan utk degree aku nie..

ermm,kalo ikut kan ati aku yg lara nie..
nk jer aku terbang balik melaka..
terasa rindu sgt2 pd die..
dpt jumpa sekejap pun jd lah..
tp ape kan daya..
aku x mampu utk terbang..
aku x punya sayap..huhu

kalo lah rindu tue bleh diukur..
aku rasa tak cukup kot measurement tape tue..hihi
aku rindu sgt2 kat die..
lepas ape yg tejadi 2 hari lepas..
rindu aku pd die semakin menggunung..
rasa tak tertanggung oleh jiwa ini..

ape yg aku mampu buat skrg adalah berdoa..
aku berdoa semoga kami diberi peluang utk terus bersama..
sama-sama mencipta kenangan yg paling indah dlm hubungan kami..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++