tab ++ qIQiE ++: ^bOsAn^
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

^bOsAn^

Monday, November 30, 2009
aku bosannn~~~
hehehe..
bosan plak bile duk umah nie..
best mmg best..
tp kdg2 tue ade gak rasa bosan nye..

keje umah byk..
tp malas nye nk start buat..
bile dh start nnti..
aku dh xde keje plak nk buat(nie ayat org malas)..wakaka..
ari plak asyik mendung jer..
perasaan pun rasa mendung gak..hihi..

rindu pd si dia dh x terbendung lg..
rindu nye nk jumpa die..
semggu menyepi..
td tiba2 die call..
hepi kejap..
rasa marah tue ade tp x dpt nk luahkan..
rasa sedih pun ade gak..
sbb die still igt kat aku rupanye..
igtkan die dh lupakan aku..huhu..
skrg dh tak tau ape perasaan aku sbnrnye..huhu..
kene cari balik perasaan tue..
syg?cinta?kasih?
?????

p/s:bOsAn!!!!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++