tab ++ qIQiE ++: ^^cItE sEmLm^^
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

^^cItE sEmLm^^

Wednesday, November 18, 2009

smlm air mata ku tumpah lg..
tumpah kerna mengenangkan BUAH HATI ku nie..
BUAH HATI yg telah berjaya mencuri ati nie..
menerima aku seadanya..
dan aku menerima diri nye seadanya..

walaupun br berusia 6 bln perkenalan kami..
tp mcm dh lama aku mengenalinya..
aku rasa sgt selesa bile disisinya..
bahagia n hepi slalu..
tp sejak akhir2 nie..
die mcm berubah..
aku rasa mcm nie nk tggl kan aku..
ntah lah..
perasaan aku jer kot..
tp aku benar2 merasakan yg die nk tgglkan aku..

tp die ttp sudi menjwb setiap kali aku call..
melayan aku mcm xde ape yg berlaku..
tp aku dpt rasa kelainan dlm setiap tutur katanye..
die x mcm mase mula2 aku kenal..
lain sgt..huhu..
x dpt aku ungkap dgn kate2 bnda nie..
dulu die slalu pggl aku syg..
slalu sblm letak phone die mesti ckp I LOVE U..
tp skrg sume tue dh xde..huhu
mengapa wahai sygku?mengapa??

aku takut utk kehilangan die..
aku x sanggup utk kehilangan die..huhu..

aku skrg sgt risau dgn keadaan die..
sejak akhir2 nie die slalu x sihat..
bile aku tanya sakit ape die x nk bg tau..
die kate die takut aku risau..
tp die mmg dh buat aku mnjd terlalu risau..
sentiasa memikirkan pasal die..
setiap masa, setiap detik aku pk pasal die..huhu..




cepatlah masa berlalu..
x sabar rasa nye aku nk jumpa die..
aku nk tgk sendiri keadaan die..
baru senang ati nie kalo dpt jumpa die..

Ya Allah, berikan lah hamba Mu ini kekuatan..
aku memohon pd-Mu Ya Allah..
Engkau berikan lah kesihatan tubuh badan pd die..
semoga die dpt menghadapi hari-hari nya dgn tubuh badan yg sihat..
-amin-

' i feel that im sooo lonely without hearing ur voice'

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++