tab ++ qIQiE ++: ++dEkaT dAh++
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

++dEkaT dAh++

Thursday, November 12, 2009
sabtu nie adalah hari yg ditunggu-tunggu..
walaupun takut utk dihadapi..
tp ini lah kenyataan nye..huhu..

'PRESENTATION FOR FYP'
nie lah penutup utk degree nie..
pasni, kalo ade rezeki n keinginan..
aku akn sambung master plak..
doakan lah agar keinginan utk belajar tue dtg pd aku..

sbb skrg aku pk aku dh penat belajar..
walaupun kite dituntut supaya sentiasa belajar
walau ke negara China skali pun..
tp aku dh tak larat dh..
biar lah aku mencari pengalaman dlm bidang kerja plak..
menimba ilmu dr pengalaman hidup..huhu..

berdebar2 plak rasa skrg nie..
sbnrnye mcm2 perasaan muncul pd waktu nie..
smpai dh tak rasa ape2 pun..
cam dh xde perasaan dh..

siapakah panel yg akan menyoal aku nnti?
siapa???
takut x dpt nk jawab soklan diorg nnti..
kite br blajar..
diorg dh expert..
so, mmg kene hentam punya lah..

skrg tgh menyiapkan final report n slide..
selain tue fizikal n mental juga sdg dipersiapkan..huhu..
plus seberapa byk ilmu yg akan digunakan utk sesi Q & A nnti..

doakan kejayaan aku dlm membentangkan thesis nie nnti..
doakan agar panel2 tue x byk soal..hihi..



lastly..
aku sgt2 merinduinye..hikhikhik

2 comments:

  1. Azren Aida said...:

    gud luckkk qiqie..!! gambatte kudasai

  1. to azren:thanks for the wish..hai,gambarimasu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++