tab ++ qIQiE ++: ..::fAmiLy dAy::..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

..::fAmiLy dAy::..

Sunday, December 27, 2009
hari yg sgt menyeronokan..hihi..
sume sanak saudara berkumpul utk beriadah smbil bersuka ria..
mcm2 acara ade utk sume peringkat umo..
part yg paling best mase acara utk adik beradik ayah aku..
mase nie sume adik beradik ayah aku dpt hadiah dr ayah aku..
hadiah paling special dr ayah aku..hehe..

mknan pun best gak..
sbb kitorg buat BBQ..
pakcik aku yg jd tukang bakar mknan tue sume..
ayam,ikan,udang n mcm2 lg mknan yg ade..
so,smlm perut full giler lah..
n setiap yg hadir dpt hadiah utk cabutan bertuah..

n bwh nie antara aksi2 yg sempat dirakam..

'acara mkn roti'

'acara mkn biskut utk dak kecik'

'aksi2 yg sempat dirakam'

nie lah adik bradik ayah aku..(nek aku- bj kurung biru)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++