tab ++ qIQiE ++: 23 + 1 = umo aku..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

23 + 1 = umo aku..

Saturday, March 13, 2010

smlm masuk lah aku ke umo 24 thn..
erm,nmpk nye smakin bertambah lah usia aku..hihi..
blum tua tau..
masih muda lg.. :p

n insyaAllah,
kalo di izinkan Allah,
masih jauh lg perjlnan yg harus aku tempuhi..
masih byk bnde yg harus aku cr..
masih byk ilmu yg harus aku timba dr hidup ini..
akan aku kmpl seberapa byk pengalaman utk trus hidup dimuka bumi Allah nie..
n akan aku tingkatkan amal ibadah aku pd-Nya..

sedih + gembira bile sambut hari lahir nie..
sedih sbb org yg aku tggu2 x wish pun kat aku.. :(
tp aku ttp gembira krn ade fmly n kwn2 yg masih igt bezday aku..
thanks guys for the wish..

tahun nie x dpt hadiah..
tp mlm sblm ari jd ari tue,
ayah blanja mkn McD.. :-)
bwk balik umah,
mkn kat umah ngan adik-bradik..
sronok gak sbb dpt hadiah McD..hehehe..

ape2 pun thanks again pd sape2 yg sentiasa igt bezday aku..
insyaAllah,aku akn sentiasa igt bezday korg plak..hihi..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++