tab ++ qIQiE ++: AnGan2 + bErAngAn :p
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

AnGan2 + bErAngAn :p

Wednesday, March 24, 2010
salam..
x tau ar nk tulis ape..
xde idea..
n xde cite menarik yg nk dikongsi bersama..

asyik cite sedih jer..
dh xmo sedih2 dh.. :-)
biar lah ape yg berlaku dijadikan kenangan..
n digunakan dlm hidup..huhu..

erm,teringat plak pasal smlm..
smlm tgk org hias pelamin..
kat mane?
kat melaka mall lah..
sok,ade pameran pengantin..
sweet sgt pelamin tue..
ringkas tp menarik..
tema die warna merah putih..
diorg letak red roses kat situ..
latar warna putih..
cntik sgt..
ske plak aku tgk..ahaks..

x sempat plak nk snap gmbr pelamin tue..
tp xper..
pameran tue smpai ahad nie..
kalo sempat nnti aku snap pic pelamin tue..
org skrg mmg biasa dh guna konsep pelamin mcm tue..

aku rasa nnti aku kawen..
(bile?? ntah ek..calon pun xde lg..haha)
aku nk wat pelamin mcm tue lah..
simple n nice..
x sarat sgt..
just simple2 jer..

angan2 yg ntah bile akan terlaksana..
hanya Tuhan saja yg tahu..
smpai jodoh nnti..
insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++