tab ++ qIQiE ++: think +ve
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

think +ve

Sunday, May 2, 2010
salam..
lama dh x update blog nie..
bukan malas,
tp xde cite yg menarik utk dikongsi bersama..

hujung bulan nie aku nye konvo..
x sabar nye nk naik pentas..
utk ambk ijazah tue..
selama 2 tahun setgh bertungkus lumus utk ijazah nie..

tp blum rezeki aku utk dpt pekerjaan yg setaraf dgn degree aku nie..huhu..
ape2 pun aku redha..
n sentiasa sabar n berusaha mencari kerja tue..
insyaAllah,kalo ade rezeki ade lah..

isnin nie ade intrvw..
nie intrvw yg ketiga..
yg dulu tue mungkin bkn rezeki aku..
nie lah dugaan..
n nie jugak yg membuatkan aku belajar utk bersabar..
dan sentiasa berfikiran positif..

thanks utk sahabat aku,
dh 4 tahun kami berkwn..
sahabat yg paham ttg perangai aku..
die lah yg slalu memberi kata semangat utk aku..
thanks for everything sis..
i love u n miss u so much sis..
hope die sentiasa sihat disisi suami tercinta n anak yg bakal lahir tue..


1 comments:

  1. bulatkocik said...:

    elOw..takpelar..awai ag kan..plan2 kayuh lar..klu ader rezeki tak ke mana2..;)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++