tab ++ qIQiE ++: dAtInG
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

dAtInG

Monday, June 7, 2010
smlm kuar dating dgn buah hati..
gi tengok wayang..
hampeh tul cite tue..huhu..
wat bazir duit jer..
xmo lah aku ckp cite ape yg kitorg tgk tue..
org lain gelak bukan main..
tp kitorg relaks jer..
xde mende pun yg kelakar..
tp ade lah jugak part2 yg kelakar..

aku tgk muka dia cam org dh bosan..
tp x brani nk komen ape2..
sbb die yg nk tgk cite tue..
aku ajak tgk cite lain dia xmo..
nasib badan lah..
sape suh degil sgt.. =D
dh lah dia blanja aku tgk wayang..
kan dh m'bazir duit tue..
cian kat dia..

pas tgk wayang,
kitorg trus balik sbb dia kene keje..
sib baik sempat lepak2 dgn dia sblm tgk wayang..
kalo tak,x sempat nk bergurau senda..
ahakzzz..(m'gatai sat) :p
tp mcm biasa lah,
aku gak yg slalu terkene..huhu..
dia mmg ske kene kan aku..
kalo sehari tak kene kan aku tak sah..







1 comments:

  1. zura said...:

    anda telah diberi award dari sy ..
    sila ambil di blog saya ..
    cari nama anda di tag tag tu yee (:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++