tab ++ qIQiE ++: tajuk: x tahu...huahuahua
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

tajuk: x tahu...huahuahua

Wednesday, December 15, 2010
salam..
act, xde cite menarik pun utk dicitekan..
cume aku nk bg tahu yg,
ari nie masuk ari ke-3 aku teman ayah aku gi spital utk dressing..
sblm nie pun pernah gak teman ayah aku gi dressing..
tp mggu nie,
3 hari berturut2 aku teman ayah aku..
sok aku x dpt teman coz aku keje..huhu..

korg tau tak dressing tue ape??
ekceli,aku pun x bape paham term medical nie..
tp ape yg aku tau,
ayah aku dtg spital utk cuci luka die..
tue yg dipanggil dressing..
sib baik ayah aku dpt medical cover utk seumo hidup..
so,sume kos perubatan ditanggung..

alhamdulillah,luka die semakin pulih..
3 hari lepas luka die sgt teruk..
n esok die kene gi spital utk x-ray..
moga2,infection die x smpi ke tulang..
doakan lah b'sama..




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++