tab ++ qIQiE ++: bErNiaGa
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

bErNiaGa

Wednesday, March 2, 2011
peace be upon you


1 mac 2011
satu lg pengalaman baru yg aku dpt..
slama nie aku biasa dpt tmpt2 mcm nie utk membeli..
tp kali nie aku dtg tmpt mcm nie adalah utk b'niaga..

sbnrnye,adik aku dpt offer utk buka booth kat KLiUC, bangi..
mntk permission dr mak n die kasi pegi..
so,kami pun pegi lah utk menimba 1 pengalaman baru..
sbb sblm nie adik aku wat online jer..
n nie sgt menyeronokan w/pun penat..

bertolak dr melaka kul 6.30 n smpai dlm kul 9.00
then,set up booth..
susun2 brg yg akan dijual..
then,tggu lah customer dtg ke booth kami..

mcm2 org ade kat sana..
mcm2 kaler ade.. :D
sambil tggu customer, sambil usha booth org lain..
ade yg berkenan dihati,
tp fulus x mengizinkan..hahaha..

kat bwh nie pic yg smpt di snap menggunakan camera hp yg x bape nk canggih tue..
act,ade lg gmbr..
tp kat camera lain..
blom smpt utk di'transfer'kan dlm lappy nie..
sbb tuan empunya camera tue sibuk b'keje..

nie gmbr banner yg br kitorg buat <---- sbb nk gi sini lah banner nie t'hasil


nie plak gmbr booth kami..
yg pakai shawl purple tue adik aku a.k.a empunya kedai nie..
yg shawl kelabu tue akk aku..
act,ade 2 org lagi pengikut..
tp xde plak dlm gmbr nie..
nnti dh dpt gmbr lain,
aku upload lg ye..


oklah,smpai sini jer yg dpt aku tulis..
cau cin cau..
bubye.. /bye


p/s:entri yg dah lama t'simpan..tp x basi lg.. =))




1 comments:

  1. Salasiah Ammar said...:

    anda di tag ;p

    http://salsabilahammar.blogspot.com/2011/03/5-perkara-itudi-tag-oleh-puan-mazuin-p.html

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++