tab ++ qIQiE ++: impak NUR KASIH
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

impak NUR KASIH

Saturday, May 21, 2011
PEACE BE UPON YOU




puas rasa nya bile dh dpt tgk cite NUR KASIH ari tue..
sbb dpt tau ending cite tue mcm mane..
sedih tgk cite nie..
tp ape2 pun best lah..




movie nie hanya b'kisar cite pasal keadaan nur dan adam..
dan yg lain hanya mencantikkan lg jln cite tersebut..
adik mia sara dlm cite tue sgt cute.. :)
pandai btul die berlakon..
pandai sgt b'kata2..
w/pun ikut skrip tp rasa mcm dialog spontan jer masing2 dlm cite tue..
yelah,dh nama pun pelakon..
mesti lah tau mcm mane nk b'lakon kann??




mase tgk cite tue..
otak nie masih boleh b'fikir..
masih adakah lelaki seperti ADAM dlm zaman mcm nie??? :|
sgt caring dan sanggup berkorban utk isteri tercinta..
dan sanggup menyerahkan segala yg ada pd diri nya hanya utk isteri tercinta..
dan yg penting segala yg dibuat adalah kerana Allah..




lihat lah bagaimana besar nya impak cite tue pd aku..
smpai bleh fikir yg sungguh sempurna nya hidup bile dpt pasangan yg mencintai kita kerana ALLAH..
bukan kerana harta dan rupa semata-mata..
boleh kah aku memperoleh cinta yg sedemikian rupa??
sebagaimana cinta ADAM kepada HAWA..




aku fobia pd cinta..
aku x sanggup utk dilukakan lg..
rasa cukup lah tgk org yg kite syg terluka n berkorban kerana lelaki..
aku takut utk bercinta lg..
takut terluka dan terus terluka..
tp aku sangat ingin bercinta lagi..
merasai kasih syg dr insan yg kita cintai..
tp aku rasa aku x mampu utk itu..




kdg2 timbul rasa cemburu bile teman2 dh memiliki cinta mereka..
rasa diri nie mcm x berhak utk memiliki cinta sebagaimana mereka dpt..
ntah lah..
hanya Allah saja yg tahu perasaan aku saat ini.. :(
dan aku rasa aku nk buru cinta kepada Pencipta..
mendekatkan diri aku pd Nya..




~thats all~
tata titi tutu
/bye



p/s:mengenang nasib..huhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++