tab ++ qIQiE ++: ..::RAMADHAN::..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

..::RAMADHAN::..

Wednesday, July 10, 2013

Assalamualaikum..

Alhamdulillah kita masih diberi peluang untuk merasai bulan mulia ini iaitu bulan Ramadhan..

Tahun nie,tahun kedua sambut Ramadhan tanpa insan bergelar ayah..Dh xde dh ayam percik,dh xde dh sahur kat kedai kul 1 pagi pastu kul 5 mkn sahur lg..dh xde dh mkn sambil gelak2 dgr lawak dr ayah..Sungguh aku merasai kehilangan ini..walaupun dh genap setahun arwah ayah pergi,aku masih x dpt menahan sebak bile menziarahi kubur ayah..aku terasa sgt kosong tp aku redha dgn pemergian ayah..cuma ada sedikit rasa terkilan dihati sbb x teman kan arwah ayah masa mlm terakhir sblm die menghembuskan nafas keesokkan pagi nya..walaupun pada saat itu aku setia berada disisinya..

Ayah,Nor rindu sgt dgn ayah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++