tab ++ qIQiE ++: ..::Manchester::..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

..::Manchester::..

Saturday, October 26, 2013

Assalamualaikum..

Hye guys..
Guess what??im at Manchester now..Aku sndr tak percaya yg aku dpt gak smpai sini..Aku dtg sini berkerja as a baby sitter..Cool kan..Haha..Masih cuba utk membiasakan diri dgn waktu sini..Beza waktu 7 jam lambat dr waktu Malaysia..Jadi mengong sket kepala nie..huhu..Cuaca kat sini plak sgt sejuk..Yelah,org Asia dh biasa dgn keadaan panas..So,bile sejuk sket rasa mcm sejuk sgt jer..wakakaka...Tapi sbnrnye aku dah rindu Malaysia..Mcm mane lah nk duk jauh dr fmly mcm nie..huk3..Rindu dgn anak2 buah aku..

Qilah,u can do it..Utk 6bln jer,pastu balik Msia dh..Cepat lah masa berlalu.. ☆ミ ☆彡

Till then..
/Bye

~Tatatititutu~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++