tab ++ qIQiE ++: ..::jOdOh::..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

..::jOdOh::..

Wednesday, December 25, 2013

Assalamualaikum..

Diusia 27 tahun dan semakin menghampiri angka yg seterus nya..Aku masih sendiri tanpa teman hidup yg sejati..Cemburu sering kali mengundang pabila melihat org lain yg seusia aku dh memiliki keluarga sendiri..

Aku tahu,jodoh itu rahsia Allah..Pabila tiba masa nya dan tempat nya pasti akan aku berjumpa dgn pasanganku..Aku sentiasa berdoa agar aku dikurniakan jodoh yg baik agar dpt membimbingku ke jalan Allah..Yang dpt menjadi ketua yg baik utk keluarga..

Sungguh aku berterima kasih pada Allah kerana pernah suatu ketika aku jatuh cinta..Tapi cinta itu sementara dan aku tau dia bukan lah org nya..Aku tak pernah menyesal mengenali dia tp bagi aku itu suatu rahmat kerana aku berpeluang utk merasa dicintai dan menyintai..Dan aku redha dgn segala perancangan yg telah direncanakan utk aku..Mungkin dia bukan lah yg terbaik utk aku dan mungkin aku bukan lah yg terbaik utk dia..Aku doakan semoga dia berbahagia walau dgn siapa sekali pun..

~till then~
/bye
~tatatititutu~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++