tab ++ qIQiE ++: ..::MimPi::..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

..::MimPi::..

Tuesday, December 3, 2013

Assalamualaikum..

Tetiba jer rasa nak wat entri nie bile tetiba jer teringat kat mimpi yg suatu ketika dahulu pernah muncul dalam tido..

Aku nie bukan lah jenis org yg akan bermimpi bila tido walaupun aku nie hobinye tido..Jarang mimpi tue menjengah..Ada org kata kalo kite terlalu fikirkan sesuatu sebelum tido,mesti kita mimpi apa yang kita fikirkan..Tapi aku tak pernah plak nk mimpi apa yang aku fikirkan sebelum tido..Slalu jer duk berangan sebelum tido..Berangan nk bukak Cake Cafe lah,naik kete mewah lah..Tapi tak pernah plak mimpi tue dtg..huhu..

Ok,kembali pada cerita asal..Mula2 aku jejak kaki kat Manchester nie,satu perasaan yang tak dpt diungkapkan..Macam-macam rasa ada..Sedih,suka,teruja dan mcm2 perasaan lah yg ada..

Masa sampai tue br pukul 8 pagi..Jadi,org yg aku keje nie pun suh lah aku rehat2 kan badan sbb yelah 14 jam duduk dlm kapal terbang..Naik kematu gak punggung nie,dlm ati bila lah kapal nie nk landing..Aku pun apa lagi,ambk lah masa tue utk tido sekejap..Dlm tengah hari aku pun bangun lah..Gi mandi segarkan badan sume..Dan pastu,org nie pun ajak lah aku kuar jln2 tgk Manchester sambil tue gi bli barang dapur dan makan tengah hari..

Masa dekat supermarket tue,aku betul2 terkejut bila tgk eskelator tue ada 3 lane..Nak tau sbb apa aku terkejut..Sbb aku pernah mimpi kan eskalator mcm tue..Slama nie pun,aku ada gak mimpi aku pegi tempat yg tak pernah aku tau kat mana..Bile aku sampai satu tempat tue dan terpandangkan sesuatu benda,tetiba muncul apa yg pernah aku mimpikan dulu..kira mcm ada deria ke-6 lah..Tapi,aku tak akan dpt tau bila benda tue akan berlaku..Dan aku akan notice bila aku terpandang dan trus muncul dlm otak aku apa yg pernah aku mimpikan..

Nie sume perancangan Allah untuk hambaNya seperti aku..Tak pernah terlintas dihati aku utk datang sini sorg diri utk mencari pengalaman..Terima Kasih Ya Allah..Dan aku tau,setiap yang berlaku mmg akan ada hikmah nya..Mungkin,kalo arwah ayah masih ada..Aku tak rasa yang aku akan sampai ke sini..Sbb arwah ayah tak akan benarkan anak dia jauh dari dia..

Semoga mimpi aku yang satu lagi tue akan menjadi kenyataan..Agak2 mimpi tue muncul tak dlm tido aku nnti..hihihi..

~Thats all~
/bye
~Tatatititutu~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++