tab ++ qIQiE ++: spEciAL fOr_____,______n_______?
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

spEciAL fOr_____,______n_______?

Saturday, August 15, 2009
ermmm,ari nie nk cite pasal ape ek?
nk cite pasal org t'syg tue,dh xde cite yg terbaru..huhu..

nie luahan ati seorg anak kpd org yg telah menjaga n membesarkan aku..
btul kate org, kalo kite dh ade kekasih ati(aku setuju!!)..
mak, ayah n fmly slalu akn dilupakan..
aku berdoa agar aku bkn lah salah seorg drpd mereka tue..
aku x nk dan x akan sekali-kali melupakan fmly n org yg telah bersusah payah membesarkan aku..
memberi aku kasih sayang, duit, tempat tinggal dan ape saje yg aku nak..

aku tersangat hormat n kasih pd mereka..
tp kasih syg aku nie aku rasa x sebesar kasih syg mereka pd aku..
mereka sanggup bersusah payah mencari rezeki utk m'besarkan aku n adk-beradik aku..
aku rasa dah tibe masa utk aku balas penat lelah mereka..
aku sdg di dlm perjuangan utk menamatkan ijazah aku nie..
"mak, ayah n uwea..maaflah sbb nor x dpt nk bg ijazah kelas pertama..hanya nie saje yg t'mampu utk ijazah nie.."

tp terlalu besar harapan mereka sume pd aku..
terasa berat bahu nie memegang amanah yg diberikan pd aku..
walaupun mereka sume masih berada dimuka bumi ini(semoga Allah memnjgkan usia mereka..amin..)
amanah mereka supaya menjaga adik2 aku..
menjaga adk2 ku sbgai mana mereka menjaga aku..
memenuhi keperluan mereka..
jgn sekali abaikan mereka kelak..

mak n ayah..
thanks a lots coz give me a better n good life..
what should I do to both of you??
ape yg nor mampu buat mase skrg adalah belajar bersungguh-sungguh..
n berjaya dlm hidup..
mendapat kerjaya yg mampu menanggung kite sekeluarga kelak..

buat nenda yg tersyg..
jutaan terima kasih krn mendidik, membesarkan, menyayangi n memenuhi kehendak nor selama nie..
tanpa nenda, tak mugkin aku menjadi diri aku skrg..

berkat doa n sokongan padu dr kalian,
aku berjaya mengharungi liku2 hidup sbg seorg pelajar..
dpt menamatkan diploma dgn jaya nye..
n akan menyusul segulung ijazah utk kalian sume..
itu yg termampu aku lakukan buat kalian..
ape yg nor harap adalah kalian sentiasa meredhai,memaafkan segala kesalahan, kekasaran nor..

lastly, what I want to say is..
I LOVE YOU ALL SOOOO MUCCCHHHH!!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++