tab ++ qIQiE ++: .:cOntOuR gLaSs:.
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

.:cOntOuR gLaSs:.

Wednesday, October 28, 2009
1.30a.m, im still wake up..huhu
entri kali nie sy nk share pasal...jeng,jeng,jeng

*
*
*
*
*
*
*


CONTOUR GLASS FROM MCD..
disebabkan cawan nie..
aku telah byk melabur kat McD tue..hihihi
gmbr nie adalah koleksi ku yg paling latest..
yg lain dh bwk balik kg..
simpan kat bilik elok2..
nnti ade mase aku snap plak gmbr koleksi ku tue..



nie first time aku menghabiskan duit utk kumpul cawan nie..
ntah nape ntah aku berminat nk kumplu bnde nie..huhu..
may be terikut2 ngan bdk2 nie(fiza n sue)..


mak, ayah..
maafkan anakmu ini sbb abiskan duit kejln yg kurang baik..tettt..


skrg kerap mkn fast food..
lg2 kalo gi study kat McD tue..
aku rasa lah, krew kat McD tue mesti dh cam muke aku nie..
silap2 ari bulan manager die suh aku keje kat situ plak (ahakz,perasan :p)..
yelah, duk situ jer berjam2..
tp order nye skali jer..
tp duk situ mcm ayah aku ade share ngan McD jer..
wakakakaka...



*aku bersama koleksi t'baru*

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

yg nie plak adalah aktiviti aku utk mggu2 terakhir bergelar seorg PELAJAR
study sambil dgr lagu dr laptop..
dgr lagu ker???
bkn tue aje PLUS ngan online (fb n blog ku tersyg = wajib)..



^that's my syg^
(ku x bleh hidup tanpa membukamu)

*
*
*
*
*
*

bwh nie adalah note corrosion..
mmg dh naik corrode dh otak aku nie..hihi..
byk bnde nk kene hafal n fahamkan..
kalo tak mmg susah lah nk jwb final nnti..




oklah, got to go now..
nk smbng study corrosion..
n then go to sleeeppppp..
ZZzzzzzz..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++