tab ++ qIQiE ++: tUaNg??
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

tUaNg??

Tuesday, October 20, 2009
tuang ape ek?
semesti nye lah tuang kelas..hehehe..
ari nie n smlm aku tuang klas..wakakaka..
malas siot nk gi kelas..
ape lah nk jd ngan aku nie..

bkn slalu pun aku wat jahat..
sem last nie lah nk wat jahat sket..
biar nnti ade cite nk cite ngan org lain..hihihi
nk cite kenakalan aku mase blaja..
dulu mase sekolah, aku nie baik jer..
tak pernah nk ponteng kelas..
xde experience wat jahat..

skrg nie lah br nk tunjuk belang..
tue pun hanya di sem akhir nie..
tggl lg sebulan utk aku menghaviskan degree nie..
pas2???


jeng3, kite tuggu saje lah ape yg berlaku pas nie..
keje?kahwin? or tanam anggur?
ntah lah..
harap2 ade lah peluang kerja menanti aku..
n aku akn berusaha mencari peluang tersebut..huhu..

p/s: sekian saje episode tuang kelas..... ;)

1 comments:

  1. cam2 jer kisahnya..x suspen pun...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++