tab ++ qIQiE ++: pErubahAn
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

pErubahAn

Monday, July 12, 2010
salam..
pejam celik,pejam celik..
dh masuk plak bulan 7..
aku baru perasan yg aku dh lama x update blog..
dulu,dlm sebulan lebih 10 entri aku leh tulis..
skrggggg~~~
nk tulis 5 entri dlm sebulan pun blum tentu bleh dpt..hahaha..

nie lah yg dikatakan perubahan..
mase blaja,ari2 online..
skrg nie,kdg2 jer online..
knape ek???

nk kate xde benda yg berlaku..
tipu lah kalo xde..
mane bleh xde ape2 yg berlaku..
cume skrg sume simpan dlm hati jer..
nk cite kang,
pjg plak jd nye.. :p

skrg tgh fikir utk mase depan jer..
kalo bleh nk ade saving sendiri..
nk kurang kan joli-joli..
simpan duit utk mase depan yg blum dpt ditentukan..
skrg letak target nk simpan duit gaji yg seciput tue..
setengah dr gaji simpan..
n setengah lg utk blanja..
harap2 dpt lah aku capai target aku..
tue ar,dulu mase kecik2 ske sgt blanja lebih2..
bile dh besar dlm bank duit sket jer..
x pandai menyimpan..
nie lah padah nye..


p/s:menabung lah dr sekarang utk mase depan yg lebih cerah..kuikuikui..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++