tab ++ qIQiE ++: nApe ek???
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

nApe ek???

Thursday, July 15, 2010
nape ek dgn aku nie??
aku sendiri x paham ape dh jd dgn diri aku nie..
setiap masa pk ttg dia..
aku rindu sgt pd dia..
w/pun br jumpa..
aku ttp rindu pd dia..

skrg dia cam dh kurang bercakap..
kalo aku call dia pun,
dia mcm nk xnk layan aku..
kdg2 sedih gak bile pk lebih2..

dulu dia pernah tegur aku..
dia kate kalo skali aku call dia x angkat..
jgn call lg..
dia suh aku paham dia..
dia kate asyik dia jer kene paham aku,
aku x pernah nk paham perasaan dia..
btul ker ek???
may be lah..

adakah aku nie terlalu mengambil berat pasal dia???
of course aku perlu ambil berat pasal dia..
sbb aku syg sgt kat dia..
slalu pk pasal dia..
dan aku admit yg aku terlebih caring pd dia..

nape aku terlabih caring pd dia???
sbb aku tau ape yg dia pk bile dia ade masalah..
sume benda x kene pd hati n fikiran dia..
dia akan cube bertindak diluar jangkaan..
aku xnk benda tue berulang lg..

dan skrg aku cube utk kurang kan caring aku tue..
tp aku x bleh nk kurangkan utk x call die langsung dlm sehari..
paling kurang pun sehari sekali aku call dia..
sbb kalo aku call pun dia dh kurang berckp..
x mcm dulu..
slalu wat aku ketawa..
smpai keluar air mata..

skrg air mata nie kuar sbb aku rasa cam kurang disygi..
aku rasa aku nie org yg memerlukan perhatian lebih dr pasangan dia..
tp masalah yg melanda diri dia yg membuatkan dia kurang memberi perhatian pd diri aku..
aku akan belajar utk lebih jd penyabar..







p/s: rindu dia sgt2...huhuhu..;(

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++