tab ++ qIQiE ++: hAti pAnAs
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

hAti pAnAs

Saturday, July 17, 2010
pg td cam biasa aku gi keje awal
sbb ari nie ade morning briefing..
cam biasa lah..
hal yg sama jer timbul..
tp td ade kelainan sket..
ade sorg minah kering(bkn nama sbnr) nie..
br jer jd SA dh berlagak mcm dh lama jd SA kat 1st floor..
slama nie minah kering tue jd cashier..

bleh plak minah kering tue kate bdk2 SA 1st floor x bg kerjasama..
bkn ker slama nie mmg kitorg bg kerjasama..
w/pun aku br sebln keje kat situ..
aku nmpk yg bdk2 nie sgt b'kerjasama..

bile stok sampai jer kitorg ramai2 tlg keluarkan dr lift..
pastu siap tlg punch harga n susun lg w/pun bkn utk dprtmnt sndr..
aku x tau lah si minah kering tue paham ke tak maksud kerjasama..
kalo lah bdk2 nie x bg kerjasama..
xde makna nye kitorg nk kuar kan stok yg bkn department kitorg punye..
wat apelah kitorg sakit2 badan tlg kuar kan brg diorg yg berat2 tue..
xde makna nye lah..

td kitorg tunjuk makna sbnr kerjasama..
kitorg biarkan brg diorg kat store..
tue pun nasib baik lg sbb aku dgn ecah ade hati perut..
kitorg tlg angkat 6 kotak gi department diorg..
kitorg just tggl kan 5 kotak utk diorg angkat..
pas2 kitorg just tlg tgk jer diorg wat keje tue..
biar diorg tahu ape itu erti kerjasama yg sebenarnye..

rasakan lah..
kerana mulut badan binasa..
nk sound org pun tgk2 lah dulu..
fikir dulu sblm berckp..
kitorg sume rancang utk tgk semggu nie..
n kitorg tau yg bnde nie akan naik meeting lg..
kalo naik,kitorg akan b'suara plak..
tau lh yg diorg tue kurang b'pelajaran..
x berani b'suara..
aku pun bkn lh berani b'suara..
tp aku akn cuba backup diorg..
smpai bile harus diperlakukn mcm tue..
sama2 cr rezeki yg halal..
sama2 tlg menolong..



*SA = sales assistant

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++