tab ++ qIQiE ++: ~~tInG tOnG~~
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

~~tInG tOnG~~

Saturday, July 24, 2010
ari nie cuti coz kene gi interview kat Cheng..
aku slalu x confident bile kene intrview..huhu
tue sbb masih x dpt2 lg keje.. :(
ntah lah..
bile depan panel jer mesti gugup..
satu benda pun x dpt fikir..hahaha..
ntah lah..
blum cukup prepare kot..


pas tue aku x trus balik umah..
aku gi jusco ngan parents n ank buah aku..
gi beli baju raya die..
tersenyum lebar jer die coz dpt baju baru.. :)

baju raya aku..
ntah lah..
xde perasaan pun nk sambut raya tahun nie..
kain utk baju kurung pun blum bli lg..
x lama lg puasa..
sangat teruja utk b'puasa tahun nie..
sbb dpt b'sahur n b'buka dgn fmly..
sblm nie puasa dgn kwn2..
i miss those moments..
kenangan terindah mase belajar..


pd cinta hatiku..
aku akan sentiasa merinduimu..
w/pun jarak yg akan memisah kite..
kamu akan sentiasa dihati nie..
aku akan pegang setiap janji2 mu pd diri nie..
semoga kamu dpt buktikan ape yg telah kamu janjikan..
aku setia menanti..
semoga kamu berjaya mengharungi cabaran yg akan mendtg..

..::iwillalwaysloveumydear::..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++