tab ++ qIQiE ++: bEtuL 0r tIdaK bEtuL????
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

bEtuL 0r tIdaK bEtuL????

Wednesday, August 25, 2010
salam..
kenapa perasaan nie muncul??
tp aku x tahu ape sebenarnye yg aku rasa skrg nie..
sedih,kecewa,benci,geram..
Arrghhh,sume lah aku rasa..

ermmm..
nk percaya @ tak ek??
nk caya ckp die @ ckp org lain???
masalah nye aku xde bukti yg kukuh..
dh tanya tuan badan..
die btul2 menafikan..
die marah kalo aku asyik tanya bnde yg sama..
die x bg aku caya ckp org..

sedih nye kalo bnde tue betul..
tp hati nie menidakkan bnde nie..
hati aku x rasa bnde tue berlaku..
tp ntah lah..
mcm mane nie???
sape2 bleh tolong aku..
aku buntu skrg nie..

tp mase aku dgr bnde tue..
aku x rasa sedih..
cume rasa menyirap jer darah nie..
telinga aku rasa panas jer..
hati aku terasa hancur.. :(
hancur sehancur nye..
terasa semakin takut utk percayakan lelaki..
yelah,lelaki pandai buat helah..
tp aku x rasa die sanggup buat aku mcm tue..
tp kalo btul mcm mane???
mcm mane aku nk hadapi sume tue??
yelah,bile kite dh sayang seseorg tue..
kite mesti lebih percaya kan die dr org lain..
selagi kite x nmpk..
selagi tue kite menidakkan hal tue..
tp mcm mane aku nk nmpk..
die jauh dr aku..

Ya Allah,bantu lah hamba Mu ini..
berikan lah aku kekuatan utk menempuh segala cabaran dan dugaan..
dan berikan lah aku petunjuk..
-Amin-


p/s:rindu die yg jauh dimata tp dekat dihati..:-*

1 comments:

  1. akusygdia said...:

    pe yg jd qiqie oiiii???
    aku nk bantu..tp xfhm pe citer sebenar yg terjadi..
    meh habaq skit kt aku nih..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++