tab ++ qIQiE ++: sAya dAh fEd Up dGn aWak!!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

sAya dAh fEd Up dGn aWak!!

Friday, August 27, 2010
aku bingung..
aku keliru..
aku hampa..
tp sebenarnye,,
aku pun x berape pasti dgn perasaan aku sekrg.. :|
tp senyuman :) ttp terukir diwajah,
w/pun xde ar berapa nk hepi..

sbb ape ek aku jd mcm nie??
sbb semlm bergaduh sket dgn dia..
kalo nk dikire..
nie lah 1st time aku gaduh dgn dia..
gaduh teruk lah..
smpai dia bleh ckp yg dia dh fed up dgn aku..
dia hinggat aku x fed up ker dgn dia..
sgt fed up dgn dia ok..
tp sbb syg kn dia..
aku buang perasaan tue..

sbb ape bleh gaduh??
sbb aku tanya dia soklan yg sama w/pun dh tau jawapan nye..
tp aku rasa x salah kalo aku trus2 tanya dia soklan yg sama..
sbb aku nk kan kepastian dr dia..
yelah,lelaki nie bkn bleh percaya sgt..
mulut kate syg,
tp hati..
kite pun x tau ape yg ade dlm hati dia..

act,aku pun x tau kenape bnde nie tibe2 jd..
bile dia jauh dr aku,
mcm2 hal yg jadi..
susah nye bile b'jauhan..
bkn aku x percaya kan dia..
aku yakin yg aku percaya kan dia..
tp bile kabar angin nie menyapa kat telinga aku..
aku trus jd sgt keliru n sgt benci pd dia..
kalo bleh aku nk jerit depan dia yg aku sgt2 benci kat dia..
tp dlm pd tue,,
aku sgt2 sygkan dia..
aku xmo kehilangan dia..
aku nk hidup dgn dia..
susah senang hanya b'sama dia..
erm,tinggi kan cite2 aku utk hidup dgn dia..
tp x tau lah kesampaian @ tidak.. :(


p/s:tajuk atas tue dituju khas utk aku drpd si dia..sgt kecewa..huhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++