tab ++ qIQiE ++: Angry Bird
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Angry Bird

Sunday, January 8, 2012
PEACE BE UPON YOU


Salam tahun baru..
/wahaha
1st entry utk tahun baru..
org lain dh berpuluh-puluh entry, aku br satu..
kalo dulu,hari2 update blog..
skrg,hampeh!!


sempena tahun baru nie,
aku tukar lah layout utk blog nie..
simple jer tp igt nk upgrade lg..
biar nmpk cantik..
lgpun dh bosan layout yg lama tue..*act,syg nk tukar :(


berbalik pd tajuk di atas..
smlm abang adik *tmbh abg sbb nk dpt adik dh nie beriya-iya nk bli patung angry bird..
act,patung tue utk letak kat kek..
tp bile abg adik nie dapat trus die wat mcm dlm game tue..
taaaariiikkkkk leeepaassssssss..
terbang lah angry bird tue masuk bwh kerusi..
tue lah keje die dr pagi smpai mlm..


utk mengabadikan kefanatikkan abg adik dgn angry bird nye..
makcik die yg cute nie suh lah die posing dgn burung2 nye tue..



abg adik nie pandai posing tau..
dh besar nnti jd model ye.. :D


tatatititutu
/bye



p/s:MengharapSinarBaruMenyinariHidupIni




1 comments:

  1. Cik Puan LinDa said...:

    qiqie..lame ko xupdate blog ni kn..aku pun dh lame giler xsentuh blog aku..dh mlm nk lyn blo tu..skrg aku dh open blog baru..tp baru jerk lg..template sume xtkr lg..huduh skit..hehe..http://cikpuanlinda.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++