tab ++ qIQiE ++: wIshList
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

wIshList

Saturday, January 14, 2012




PEACE BE UPON YOU


Bismillahirrahmanirahim
erm,sejak buat layout baru nie rasa semangat plak nk update entry2 baru..*konon ^^
ari tue blogwalking n jumpa lah satu blog nie..
tp lupa plak nk copy link die utk share..
sempat copy coding jer :P
coding yg dicopy tue utk wat wishlist..

maka,terhasil lah wishlist kat bwh nie

*
*
*
*
*
*
*
*
v


1st wish-->Career..Even dh dkt 2 tahun grad masih xde keje lagi.bkn nye x berusaha mencari,mngkn aku nie bkn lah sgt confident bile mengeluarkan idea2 yg bgs.tahun lepas dpt peluang bekerja tp x dpt bertahan sbb dpt bos yg sgt x best.x membimbimg langsung,asyik nk kondem org jer.smpai satu tahap yg aku dh x dpt tahan kat situ.aku cuba utk bertahan.yelah,peluang tue kdg2 dtg sekali dlm seumur hidup.aku igt nk hargai peluang tue,tp aku x mampu.aku cuba jd kuat tp x dpt :(

semoga tahun baru nie aku diberi peluang kedua utk mendapat kerja yg aku cita2kan.doakan kejayaan aku utk meraih kerjaya yg dpt menjamin sekaligus mengubah masa depan aku..

2nd wish-->Galaxy Young

act,saja gatal2 nk beli enset baru.lg pun enset nie ada wifi n yg paling penting harga nye mampu dimiliki.tp disbbkan faktor kewangan x mengizinkan aku x mampu nk bli enset nie.agak2 ada tak org yg sudi blikan aku enset nie sbg present bezday aku yg bakal menjelang tiba..*mimpi jer lah/wahaha


3rd wish-->my endless love *kire mcm kekasih awal dan akhir lah (@_@)
hahaha,yg nie hanya Allah jer yg tahu bile.Jodoh,ajal maut sume Allah dh tentukan.begitu jgk lah jodoh utk aku.bak kate org,dh sampai seru ada lah tue.tp bilelah seruan tue nk sampai *gatai sat ^^v


ok,tue jer lah wishlist aku utk tahun nie.kalo ade aku tambah lg nnti.. :D

last but not least, presenting to uols.abg adik mkn kat Tutti Futti sampai menjerit "Beshnye kedai nie!"..


~thats all~
tatatititutu
/bye

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

++j0m sh0pPing++